Bucketlista kesälle 2026

Tee päiväreissu johonkin lähikaupunkiin. Heinola, Kotka, Loviisa, Lappeenranta.. vaihtoehtoja riittää!

Askartele jotain mitä olet suunnitellut kauan. Tallennan Pinterestiin inspiroivia projekteja, ja pitäisi vain ottaa aikaa toteuttaa niitä joskus. Täytyy vain päättää mistä aloitan etten löydä syksyllä itseäni kymmenen kesken jääneen projektin keskeltä.

Käy jossain paikallisessa tapahtumassa. Niitähän riittää. Beer Festival, Koria Roll, Kouvolan Wiinijuhlat, Tykkimäen konsertit..
Laita blogiin kesämekko-asukuvia. Miksi niitä kivoja mekkoja tulee aina hillottua vain vaatekaapin pohjalla? Ne on tehty käytettäviksi!

Nautiskele The Pretty Recklessin ja Go-Jon uusista albumeista
.
 
Joulu tulee keskelle kesää, kun kaksi suosikkiartistiani julkaisee albumin - ja vieläpä samana päivänä eli 26. kesäkuuta.

 

Kuvaa vlogeja ulkona. Julkisilla paikoilla kuvaaminen vaatii rohkeutta, mutta pienistä askelista se lähtee.

Pelaa läpi Telltalen The Walking Dead -pelejä ja julkaise niistä videoita. Life is Strange -peleillä on nyt lämmitelty pelitubettajan uraa.

Päivitä parveke kesäkuntoon. Pitäisi lakaista lattia viimekesäisten kukkasten jäljiltä. Lasi-ikkunat sentään pesin viime kesänä, tuskin tarvitsee nyt.

Käy hellepäivänä elokuvissa nauttimassa hämärästä ja ilmastoidusta tilasta, kylmästä limsasta ja överimaustetuista popcorneista.

Valmistaudu syksyllä alkaviin opintoihin. Hankinko koulua varten uuden läppärin vai raahaanko vain tätä nykyistä mukanani, ja haluan ottaa myös selvää jo etukäteen, millaisia valinnaisia opintoja olisi tarjolla, esimerkiksi vieraita kieliä.


Mitä sinun kesän bucketlistallasi on?

Saatat pitää myös näistä

Kommentit

  1. Monipuolinen suunnitelma, oikein hyvä ☘️
    Jäin juuri pitkälle kesätauolle, on vain italian opetusta noin kahden viikon välein.
    On siis aikaa tehdä vaikka mitä; esimerkiksi aiomme hankkia uuden auton, iso juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, jännittäviä hetkiä siis tulossa! Toivottavasti löytyy joku aivan täydellinen yksilö josta on iloa pitkäksi aikaa :)

      Poista
  2. Kiva lista! :) Hei pakko lisätä päiväreissu listaan sulle symppis Hamina, siellä on niin kiva ihastella kauniita taloja ja ihmetellä ympyränmuotoista asemakaavaa, kahville Huovilan kahvilaan, jonka edulliset hinnat ihmetyttää aina :)

    Mekkokuvia linjoille haluamme ehdottomasti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi Hamina on päässyt putoamaan listalta, sekin on tästä tosiaan sopivan matkan päässä! Kiitos vinkkauksesta :)

      Poista
  3. Et taatusti halua tietää, miltä oma kesän bucket listani näyttää 🤣. Suurin osa kesästä menee pojan IB-opintojen vahtimiseen ja iäkkään dementoituneen äitini asioiden hoitamiseen. Siihen päälle vielä passien uusimiset ja Suomen reissu. Jos kaiken tämän jälkeen jää vielä aikaa, energiaa ja rahaa, niin yritän ehkä tehdä myös jotain ihan vain huvin vuoksi 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin touhua on tiedossa! Spontaanit jutut arjen keskellä ovat parhaita! :)

      Poista
  4. Kiva listaus sinulla! Hmm, kesällä haluaisin käydä jossain kivoissa tapahtumissa, nähdä lomailevia kavereita ja tehdä jotain itselle ihan uutta. Olen vähän huono suunnittelemaan kovasti etukäteen joten saapi nähdä miten kesä etenee. Odotan sitä kovasti kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa oikein mukavilta suunnitelmilta :) kiva vain katsoa mitä kesä tuo!

      Poista
  5. Sullahan oli kivoja juttuja! Mä haluan käydä paljon telttaretkillä, kokeilla kaikki jäätelöiden uutuusmaut, alkaa taas lenkkeillä, neuloa ja lukea kirjoja. Ihanaa kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten saatoin unohtaa uutuusjäätelöiden testaamiset! :D Sekin kuuluisi ehdottomasti listalleni, heh!

      Ihanaa kesää myös sinne <3

      Poista
  6. Ihana lista! <3 Kesämekkokuvia odotellessa ja mukavaa, et mahdollisesti ois tulossa vlogeja - jotkut kesävlogit olisivat huippuja! ^^ Pitkästä aikaa ehtii tovin lukea blogeja ja käydä kommentoimassa, niin saattaa tulla useampi kommentti nyt kerralla, heheh.

    Hmm, meillä ois kesällä bucket listilla käydä Lieksassa ja Enossa (samalla reissulla), mie haluan käydä Kuopiossa ystävien ja siskon luona, viettää kesäpäiviä ulkoillen, uiden ja piknikillä. Ystäviä ois mahtavaa nähdä paljon ja kiinnostaisi lähteä myös Viron puolella käymään. Varmaan jossain käydään sit kesälomilla, mut ei ole vielä selviä suunnitelmia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kuulostaa ihanalta kesältä! Piknikit on best <3 jos Kouvola kutsuu niin laita viestiä :)

      Poista
    2. Laitan! <3 En oo aikoihin käynyt, kun ystävä muutti Kouvolasta takaisin Joensuuhun, mut katsotaan mihin sitä tulee lähdettyä. Laita siekin ihmeessä viestiä IG tai WhatsApp, jos tuut Jns, niin käydään syömässä, lasillisella, kuvaamassa tai muuten vaan hengaamassa! <3

      Poista
    3. Jeij <3 ja ilman muuta laitan, viimeistään syksyllä pitää kyllä käydä, ei ole tullut käytyä taas pitkään aikaan Joensuussa :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentistasi! ♡