📬 Edellisestä postcrossing-päivityksestä on nähtävästi kulunut aikaa, kun ensimmäisenä kuvana on joulukorttiläjä. Oli mukava saada maailmalta erilaisia joulukortteja.
📬 Alkuvuodesta hankin kerralla koko vuodeksi postimerkkejä Postcrossingyhdistyksen kautta, nämä maksoivat vain 1,75e kappaleelta. Huomattavasti edullisempaa kuin se kolme euroa minkä joutuu tiskiltä ostaessa pulittamaan.
📬Vastaanottaja pyysi, vastaanottaja sai. Ensimmäinen täysin suomeksi kirjoitettu kortti lähti matkaan! En päästä häntä turhan helpolla, kaunokirjoitusta ei noin vain käännetä puhelimen kameralla osoittelemalla, heh.
📬 Sydämeni jättää aina lyönnin välistä kun Ukrainasta saapuu kortti. Mietin millaisissa olosuhteissa he elävät, ja sitä että näin monta vuotta myöhemminkään emme ole saaneet pysäytettyä kauheuksia. Kun rekisteröin kortin ja lähetin terveiseni, pääsin katsomaan lähettäjän profiilia. Se kuului 15-vuotiaalle pojalle. Itku meinasi tulla. Niin nuori ihminen. Hän on menettänyt monta vuotta elämästään, ja minkä takia?
📬 Sain Oulun reissulla postikortteja Euroopan kulttuuripääkaupunki 2026 -teemalla. Kerrassaan viihdyttäviä, toivottavasti hymyilyttävät tulevia vastaanottajiaankin!
📬 Sain Oulun reissulla postikortteja Euroopan kulttuuripääkaupunki 2026 -teemalla. Kerrassaan viihdyttäviä, toivottavasti hymyilyttävät tulevia vastaanottajiaankin!




Korttikuulumisia on aina kiva lukea! Tällä vkolla viimeksi pöyristyin postimerkkien hintaa. Outo juttu että korttien ja kirjeiden lähettäminen on vähentynyt. Tai sitten ei.
VastaaPoistaOnpa sulla kaunis käsiala! Itse en meinaa saada enää omastani selvää.😬
Tuntuu hurjalta että joskus kotimaanmerkit ovat olleet alta euron.. ja perustelevat uusia hinnannostoja sillä että kun se lähettely on niin paljon vähentynyt. Tosiaankin, outo juttu!
PoistaKiitos paljon <3 on mukavaa kirjoitella käsin aina kun voi!